.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارسال این عکس داور دربی را تغییر می‌دهد!
درحالی که قرار است مهناز ذکایی به عنوان داور دوم اتاق وار در دربی حاضر باشد؛ تصویری جنجالی از او درحال هواداری از پرسپولیس منتشر شده است.ارسال این عکس داور دربی را تغییر می‌دهد!
ارسال این عکس داور دربی را تغییر می‌دهد!

به گزارش “ورزش سه”، ظهر امروز در حاشیه مراسم روز جهانی فوتبال زنان، مهدی تاج رسما از نام مهناز ذکایی به عنوان داور دوم اتاق وار برای قضاوت در دربی پرده‌برداری کرد. این درحالی بود که پیش از این هم خداداد افشاریان خبر حضور مهسا قربانی، دیگر داور زن ایرانی که لایسنس استفاده از وار را دارد، جهت قضاوت در دربی اعلام کرده بود.

 

اما حالا ساعاتی بعد از اعلام رسمی نام مهناز ذکایی به عنوان داور دوم اتاق وار، تصویری از او منتشر شده است که درحال هواداری از پرسپولیس در استادیوم آزادی است. با انتشار این تصویر، امکان تغییر داور دربی برای جلوگیری از هرگونه شائبه‌ای امکان پذیر می‌شود.

 

البته با توجه به قدمت تصویر، به نظر می‌رسد که این عکس مربوط به سال ۱۳۹۷ و حضور پرسپولیس در فینال آسیا است. تقابل پرسپولیس - کاشیما و اولین حضور زنان در استادیوم آزادی بعد از انقلاب که در آن برهه از زمان با استقبال همه هواداران زن فوتبال مواجه شده بود. حتی در آن برهه هواداران زن استقلالی هم برای تجربه حضور در استادیوم آزادی علاقمند به تماشای این مسابقه از نزدیک بودند اما با این وجود با توجه به حساسیت‌های این مسابقه باید منتظر واکنش فدراسیون فوتبال و کمیته داوران بمانیم.

 

1999782

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.